Familjerätt

Brr! Rent ut sagt! Frusen till 1000!
Sitter hemma hos min söta mormor & morfar, slösurfar och dricker te! Mina älsklingar har åkt till badhuset och jag ska strax stänga ner här för att läsa lite till provet jag har på onsdag. Rättskunskap - Familjerätt.
Jäkligt intressant att läsa om arvsrätt, vem som får vårdnaden vid en skilsmässa och vad som gäller när man är gifta.
Jag förstår verkligen nu varför vissa gifter sig rikt ;)

Skolan är snart slut och det ska bli skönt att få lite andrum! Det som blir skönt med att få jobba är att komma hem och slippa läxorna! Fick mail från min kommande chef om att jag snart kommer få gå introduktion! ^^

Livet är underbart! Ta hand om dig!

  

Kommentarer
Postat av: Tessa

Tack! Verkar iaf som att inget påverkats av felet, mer än att den inte startar. Huvudsaken alla bilder finns kvar, resten skiter ja i :)



håller inte på just nu pga att jag har slut på vissa delar, har planer på att dra igång igen, snart, vet bara inte exakt när!

2010-05-12 @ 22:04:53
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0