Dansande orber..

Hemma!
Kvällen har varit spännande och jag har fått många rysningar!
Jag fick inte kontakt med någon, men Sabina och hennes mamma och svärmor fick påhälsning av blandannat en person som jag kände lite.
På torsdag ska jag åka ner till Smedjebacken och köpa hem salvia.
Salvia renar både hemmet och en själv - vilket kan vara skönt om man känner att det är "nåt" i hemmet. Man tänder det som en rökelse och går runt med det i hemmet. Jag har testat flera gånger och det funkar kanon!
Detta kommer jag även göra i våran nya bostad.

Jag har alltid varit medial och tror stenhårt på liv efter döden! Jag har både sett, hört och känt energier och har spelat in en videosnutt där orber dansar omkring i mitt rum. Detta är för många riktigt hokus pokus - och får stå för dem.
Detta är ju inget "man egentligen pratar om" - för man kan ju verka lite "dum i huvudet". Men eftersom jag tror på detta och står för det så ser jag ingen anledning till varför jag INTE skulle vilja dela med mig av det.

Besök engelen som stod för seansen HÄR! Dessa har även en webbshop och det är där jag kommer köpa salvian!

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hihi! Den ena av dom där englarna (om det är så dom kallas?) är ju Gusses ex :) Kram!

2010-05-05 @ 08:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0