Full fart!

Nu var det ett tag sedan sist. Lovade P att uppdatera redan i förrgår kväll, men som vanligt så glömde jag bort det. Fick passa på nu då plutten sover och A jobbar. Ska ta mig en dusch snart och krypa ner i sängen och läsa. ^^
Det har varit lite mycket på sistone med massor av bakning inför Emils kusinbarns dop som var i lördags. Jag vek även hjärt-servetter som skulle läggas på borden. Superfint och jättetrevligt dop!
Förra veckan hade jag även ett prov i företagsekonomi som jag tokpluggade till. Det gick bra, vi fick tillbaka proven idag! Väldigt lättande! Sen har det varit lite annat smått och gott på schemat. Förhoppningsvis blir det inte lika fullt upp framöver. Jag gillar dock att ha många järn i elden, fast bara med saker som jag själv tycker är roliga - vilket INTE inkluderar plugg! :)

Bilfan krånglar igen. Nu har en del av fläkten gått sönder och även ljuddämparen eller avgasar-röret. Nu lämnar vi in den för sista gången och sedan byter vi in den mot en annan. Har bytt varenda liten pinal på den där bilen nu, så när det sista är bytt så finns det inget mer att laga. (hehe).. Vi ska försöka få tag på en kombi av nåt bilmärke. Familjebil. Det gäller ju att planera inför framtiden! ;)

Det var allt för mig idag!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: daniela

Vad roligt att det går bra för dig i plugget! C pluggar oxå företagsekonomi men han verkar inte fatta nånting av den kursen. Har suttit hemma och svurit sen han började. Haha. Pusss

2010-03-03 @ 08:04:06
URL: http://havannasmamma.blogspot.com
Postat av: Patricia

Nu är det dags att uppdatera Jenny! :) KRAM sötnos <3

2010-03-11 @ 13:30:13
URL: http://pbliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0