Tips mottages tack!

Jag är verkligen så torsk på att uppdatera min blogg, dessutom lägger jag nästan aldrig ut bilder. Hur kul är det att läsa en blogg utan bilder? Ja, ens vänners bloggar läser man ju såklart oavsett, men sen då? Nae, jag ska detta året bli bättre på att blogga OCH lägga ut lite fler bilder. Hehe. ^^ Jag har hela mobilen full i bilder som är redo att publiceras!

Solen lyyser, underbart! Synd bara att det är så kallt ute!
Sitter och väntar på att Sabina och Samuel ska komma hem från Falun. Vad dom kom fram till får hon själv berätta. :) Jag vet redan ;)
Sabina ska idag få äran att färga mitt underhår brunt, som jag en gång på den gamla goda tiden hade. Har varit lite tveksam, för det går ju inte direkt att ångra sig - om man inte vill köpa tonvis med urtvättning och blekning igen då.. Men jag har bestämt mig!


Skulle också behöva lite tips. Våran släkt från USA vill komma och besöka Sverige i sommar. De vill ha tips på vad man kan besöka i Sverige.. och såklart får jag hjärnsläpp! TIPS MOTTAGES TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0