Magsjuka..

Familjen har åkt på magsjuka - med allt var det innebär! Emil har dock klarat sig och har fått vara hos mormor.
I förrgår kväll när jag höll på att laga mat som jag skulle ha med mig i lunchlåda så började jag att känna mig illamående. Började frysa. Slutade med att jag gick och la mig med strumpor, byxor, t-shirt, Andreas tjocktröja och 2 täcken! I går var jag deckad hela dagen. Igår började det även för Andreas med.
Det är sådana här gånger jag åter blir att tänka på de ensamstående mammor och pappor eller föräldrar som inte får tillgång till någon hjälp. Såklart gör man ju det bästa av situationen men det lär fasen inte vara lätt. 

Ska försöka att vädra lite och plocka bort lite disk.. sen blir det sängläge igen. Har en envis huvudvärk som inte vill ge sig!

Hoppas ni slipper vinterkräksjukan!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tack :) Vi är helnöjda!

Ja, vad jag vet så är inget planerat på söndag så du är så välkommen så! :) Kram

2010-01-28 @ 18:54:43
URL: http://pbliv.blogg.se/
Postat av: annie

nej men hej på dig! vad kul att du hittade mig. :) jag blev precis medlem i klubben på fb.. vilken gigantisk släkt vi har! men men, inte så konstigt när det handlar om sexton syskon. :)

vilken tjusig blogg du har! och mamma är du också- vad kul! :) men berätta mer om dig själv? är vi rent av lika gamla?

ha en trevlig helg! kram Annie

2010-01-29 @ 22:20:10
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida
Postat av: annie

Hej Jennie!

åh, vad pinsamt att jag trodde att vi var lika gamla.. jag antog det bara när jag läste att du skulle till skolan.

vad kul att vara mamma! måste sägha att din lilla kille är fantastiskt söt. idag ska jag hälsa på min morbrors barn (en till avkomling!) som föddes förra måndagen.

tja, vem är jag? :) jag går sista året på gymnasiet, samhäll/samhäll. jag pluggar mycket och när jag inte pluggar så tränar jag. gym, gruppass, löpning, skidåkning osv.. jag jobbar även extra på ett konditori och har gjort det i fyra år nu. jobbar även på en högstadieskola en gång i veckan och har läxläsning med några elever. annars tycker jag om att vara med min familj, mina vänner och min släkt. jag älskar även att resa och att lära känna nya människor.

krya på er från magsjuka! huvva för magsjuka :( stor kram!

2010-01-31 @ 10:07:18
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0