Diagnostiskt test... Puh!

Vi har en riktigt lugn och skön lördagskväll. E sover sedan några timmar och vi sitter vid varsin dator. Hehe. Sociala klubben. ^^ Vi har varit separerade hela dagen lång idag. A hade bowlingmatch och stack hemifrån redan vid halv 10. Jag och E har varit hemma och pysslat lite. Städat blandannat vilket var välbehövligt! A och E har varit hos farmor och hälsat på och haft en far-och-son-eftermiddag medan tråkiga mamman har pluggat. Nu är jag ÄNTLIGEN klar med företagsekonomin för nästa vecka. Vi fick ett diagnostiskt test vi skulle jobba med på tisdag egentligen då våran lektion är inställd. Måndagens lektion är även den inställd. Så.. jag beslutade mig för att göra klart tisdagens jobb idag så jag kunde få vara ledig HELA måndagen och nästan hela tisdagen! (Lektion i 1½ h i annat ämne) Det diagnostiska testet tog för mig över 4 timmar!! - så jag är helt slut mentalt! Jag ska strax ta mig en dusch och sedan krypa ner och sova!!

Godnatt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0