Update

God morgon i stugorna!
Sitter här och funderar på hur mycket snö det egentligen finns och hur mycket det tänker komma ner.. och hur lång tid det kommer ta innan allt har smält. Tyckte ju mig nästan känna våren i luften förra veckan.. tji fick jag för det.
Nu räcker det med snö.. !!
I bakgrunden visas Byggare Bob. Benjamin var så snäll och lånade ut en Rorri-film och en Byggare Bob-film. Emil är ju helt tokig i traktorer och då passade ju Byggare Bob som handen i handsken! Dock är den inställd på norska?.. och jag hittar inte dosan!! :) Tur att bilder säger mer än 1000 ord!

Idag hade vi spikat en liten dagsutflykt till Borlänge. Eyla (Emils kusin) fyllde år här om dagen.. och Noel är vi försenade med att gratta så vi tänkte fira dom båda. Dock vet jag inte hur vi ska göra med tanka på vädret. Just nu ser det ju ok ut, men de har ju varnat för ishalka och ännu mer snö.. Vi får se vad dagen utvisar.

Hoppas alla får en riktig toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0