Relax

Familjen har precis ätit kvällsmat, lax blev det! Mumma! ^^ Sitter nu och väntar på att vattenkokaren ska bli klar eftersom jag är lite smått sugen på te såhär efter maten.
Ska också snart rymma iväg lite. Tänkte ta mig en tur ut till mor och far & hämta lite saker jag beställt från IKEA. Sen ska jag även checka deras bubbelbadkar. Ååå vad jag längtar tills det är installerat! Då kommer jag bo därute i badkaret - tror jag. Det är faktiskt så att jag ALDRIG badat i ett bubbelbadkar! ALDRIG!
Mina föräldrar håller på att renovera huset och tar lite "pö om pö". Dom har slagit ut en vägg mellan tvättstugan och ett förvaringsutrymme.. och gjort om till en "relax", som pappa kallar det. Vi hade förut en kombinerad tvättstuga med dusch och bastu, men nu har dom alltså gjort om. Hela relaxen är numera kaklad, taket är sänkt och innehåller ett flertal "spottar". (Lampor för er som inte förstår) Bastun är kvar där den alltid stått och en duschvägg i glas är ditkaklad. Dom har satt in 2 korgfotöljer med tillhörande bord och ikväll ska dom alltså sätta dit bubblet. Dessutom har dom även satt in en balkongdörr och i sommar ska dom bygga ett däck ute. Jag tror det kommer bli finfint! :) Jag ska ta lite bilder sen så ni får se!
A är hemma med E och här är även min morfar och min kusin - grabbkväll. ^^ Dom kikar på Leksand - Mora. Jag gillar inte hockey.. men, jag har inget emot att se när det är Leksand - AIK! :)

Nae, nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska jag brumma ut till skogen!
Hoppas alla får en toppenkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0