Hullerombuller!

Vilken jäkla dag det har varit idag!
Lämnade in bilen på verkstad igår kväll då dom skulle byta bakbromsbelägg och åka och besikta bilen idag. När A skulle ringa och kolla om han kunde hämta bilen så konstaterades det att vi måste byta frampå också!! BLÄ! Allt vart hullerombuller då jag var i skolan, Emil hos min mormor & morfar och Andreas fick i sista sekunden lov att jobba pga att personal blivit sjuk. Tur att min fina mamma kunde ställa upp och låna ut sin bil!
Känner mig otroligt trött så ikväll blir det sängläge i tid! (Jag är en riktig nattuggla och brukar inte somna förrän efter 01!)

I morgon vankas skola och födelsedagskalas då min söta mormor fyller 65 år!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0