Framtidsplaner

Godmorgon!
Bara några timmar kvar tills vi ska skriva kontrakt.. Blandade känslor - dels av rädsla, glädje, oro, men den större delen är positiv. Det blir ju lite större ansvar nu (beroende på hur man ser det).. Vi har alltid bott i hyresrätter & sedan jag började läsa ekonomi-ämnen så har jag blivit helt knäpp, tror jag! Nu - eller från och med i sommar, kan vi äntligen börja spara, bygga upp en buffert för framtida husköp! För det är det vi vill - köpa hus!

En annan sak som slagit in är att jag har fått jobb i sommar. Jag kommer jobba 2 perioder på solgärdet i Sunnansjö och jag ser väldigt mycket fram emot det!

Det går bra nu, men sånt får man väl inte nämna för då brukar det genast bli mycket sämre! :)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0