Älvsbyhus

Sitter här o filurar lite. Jag är ju så hus-sjuk! Satt just o pratade lite med Anna på msn om hus och det vattnas i munnen när jag ser nedanstående hus. Jag vill ha ha ha!!! Ett enplanshus, enkelt o stilrent. Men, jag vill inte bo vägg i vägg (som man kan se på dessa bilder) med ett annat hus. Det ska vara lite avlägset o minst 60-100 meter iallafall till närmsta granne. (Drömläge - inte alls så det kanske blir i framtiden) Helst skulle man väl ha sjö-tomt. Haha! ^^ Ett hus där jag kan påta i trägårn och så och odla. Pyssel! Jag älskar pyssel! ^^
När jag var mindre drömde jag om ett stort vitt tegelhus - nej, inte idag. Jag vill ha ett i trä! ^^
Detta är hus från älvsbyhus. Kika på hemsidan; http://www.alvsbyhus.se/ om ni är intresserade! :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0