Borta bra men hemma bäst..

Det tycker nog Emil iallafall.
Just nu är vi nere i Björlanda, 4 mil från Göteborg. Fråga mig inte åt vilket vädersträck för såntdär är jag usel på!
Resan ner gick bra, fast ack så varmt. Emil sov jättebra första natten, bättre än han brukar hemma. 11 h i sträck utan att vakna. Kan ju erkänna att jag vart lite orolig när jag vaknade utan att han väckt mig. Dag 2, efter välling, spydde han upp precis ALLT! O spydde fortsatte han med resten av den dagen. (Söndags) Knappt så att han fick behålla nån vätska, stackarn! Dag 3, igår, åt han enbart flytande föda. Han var inte alls så sugen på mat och grinade så fort vi satte ner honom på golvet. Hög feber har han haft o varit jätteslö. Trodde han vart påverkad av resan, men eftersom han gräver i munnen hela tiden o bajsar väääldigt löst, så är det säkert tänder på G. Idag har han också varit ledsen o trött.. Om han fortsätter såhär i morgon också åker vi nog hem..

Jag kör fortfarande stenhårt på att inte äta socker - o jag känner mig MYCKET mindre sugen på allt gott o onyttigt!
- Det finns faktiskt GODA och NYTTIGA saker att stoppa i munnen också! :)

Nu ska jag lägga mig o vila lite bredvid A! Emil sover sedan en timma tillbaka.

En liten update iaf! ^^
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0