Update

Har inte hänt så värst mycket på sistone.
Har hälsat på Patricia o Mikael ute i Hagge. Å, jag vill också ha hus. Helst igår! 
Sen har jag fått världens bästaste sms som gjorde mig helt skakigt glad inombords!
Igår var vi hos Linda, Tobbe o Nora. Idag ska jag o Emil åka hem till Fanny en sväng. Senare ska jag o Linda, helt barnfria, åka iväg en sväng. ^^

Är så himla glad att jag är där jag är idag.

Igår satt jag och rensade mina msn-kontakter. Det kändes så himla skönt att radera!
Har haft en del vänner som stått väldigt nära. Men sedan Emil kom så har inte intresset för att träffas funnits där hos vissa - vilket är tråkigt! Sen är det ju också så att bara för att man varit vänner i ett x antal år så behöver man ju faktiskt inte vara vänner för livet! Det märks tydligt, på mig själv, hur jag har förändrats! Och sen växer vi isär. Vi har olika liv!

Det synsätt som jag haft på vissa saker TRODDE jag berodde på att jag var gravid. Men icke!
Kanske att man blivit lite mognare?

Jag vill även passa på att gratulera Fanny och Sabina som båda ska få tillökning i Juli! Grattis!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack gumman!=)

2009-01-05 @ 14:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0