Tillflyktsort

A jobbar natt och mitt älskade lilla hjärtegryn ligger bredvid mig och sover så sött. Vi har fått tillbaka våran dubbelsäng som jag bytte mot syrrans 120-säng. Hon tyckte som jag (då) att dubbelsängen var för hård och menade på att man fick nackspärr om man låg i den. Vi har sovit i den i 4 nätter snart och jag tycker faktiskt att den är riktigt skön att sova i.
Nu fattas det bara en sängstomme..
Jag har kärat ner mig i Hemnes-serien från IKEA. Vill ha vill ha vill ha! Synd att inte A är lika kär.

 




Dagen har varit lagom skön.
Tränade lite på förmiddagen och sedan har vi bara varit hemma hos min mormor o morfar o myst.
Tror att mormor o morfars place har blivit lite av en tillflyktsort ..
O sen vill dom ju såklart träffa E, så det passar ju perfekt. ^^

I morgon (läs idag) är det träning igen. Känner inte så stor lust för det alls just nu, men det kanske känns bättre i morgon. Sedan blir det snabbt hem, duscha o sedan iväg igen och besikta bilen.
Om den inte går igenom den här gången så grinar jag!
Tror vi har bytt ut varenda pryl på den!
A jobbar imorgon igen o vad jag o E ska hitta på får vi se.
Blir ju inte förvånad om vi får för oss att åka ner o hälsa på mormor o morfar igen. :)

Nu ska jag krypa ner brevid min alldeles egna skatt!
Puss o Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman.

Hoppas allt är bra med dig?

Ja visst är det fina möbler, jag älskar dom, jag älskar vitt. Tyvärr har jag kommit på mitt intresse för vitt på tok för sent, så har inte allt för mycket här hemma som jag vill ha. Får köpa det man vill ha när man så småningom flyttar till hus ;) Eller vad säger du :)?

Vad kör du för träning förresten? Hoppas det går bra!?

Puss puss / Din vän Anna

2009-02-03 @ 15:08:30
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0