Nyfiken-i-en-strut

Tack Sara för din update! :) Mer sånna här framöver om jag får bestämma!

Jag har stängt in mig i sovrummet med lappisen och en kopp kaffe. Kände att jag behövde lite ensamtid såhär på kvällen.. eller, egentligen är det en annan orsak, men den kan jag inte skriva här. Det man inte vill ska komma ut ska man hålla tyst om, så är det! Enklare kan det inte bli! (Nu lovar jag att den första som kommer ringa är Johanna som är en riktig nyfiken-i-en-strut och fråga vad det var jag inte kunde skriva) :) Hehe!

Ikväll har det varit lugnt här hemma. Vi har varit hemma HELA dagen (förutom i morse då jag städ-strejkade och åkte ner till mormor o tog en kopp kaffe). Satt o kikade i Ellos klädkatalog hemma hos mormor.. o skrev ner allt jag skulle kunna tänka mig att ha på mig därifrån. Slutade på en summa på ca 1800, tyckte det inte var så farligt, faktiskt! Lite olika toppar, linnen och klänningar.. ^^ Haléns tycker jag dock har lite roligare kläder, men den katalogen har jag inte kommit över ännu. Dock har jag bara kikat och skrivit upp, inte beställt. Vi får se hur det blir med den saken..

Nej.. nu ska jag göra det jag gick in hit för att göra!
Sov gott allihopa!
Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jasså är de så pass ?.. ne så nyfiken är jag inte alls :P

2009-02-10 @ 22:28:09
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Daniela

lägg aaaav. nu blir ju ja nyfiken. såhär gravid handikappad och uttråkad! guuuud va du är elak! haha :)

2009-02-10 @ 23:01:35
URL: http://danilicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det ska jag göra :) Du me!

Jag tränar 3-4 gånger i veckan. Och så en och annan långprommenad i veckan. Skulle behöva köra lite styrketräning också, men har ingen riktigt att gå med och när man aldrig vart i gymmet känns det sådär! Men tänka variera mig lite för funderar på att simma nån/några gånger i veckan också. Får se hur det blir :)

Man mår i alla fall så sjukt mycket bättre när man tränar. Både psykiskt och fysiskt.

Puss <3

2009-02-11 @ 09:49:48
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hej gumms!

Jag kanske ska ta med mig Halénskatalogen och komma förbi i morgon, så kan vi kika? - vill också ha nytt :)

Kram kram

2009-02-11 @ 13:15:23
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0