Barnskratt värmer hjärtat!

Happ, idag har det regnat o varit allmänt trist ute. Inte roligt. Jag o Sabina funderade på om vädret påverkar våra humör.. och så kan det nog vara! Jag är säkert inte ensam om att tycka det.
Det var meningen att jag o Emil skulle till Villgott idag (babycafe) och umgås lite med andra mammor o barn, men jag kände att jag inte orkade dit idag. Seg seg seg. Men dagen blev iaf bättre senare. Jag skjutsade A till S och dom skulle spela pingis. Jag o Emil hämtade upp Sabina o Benjamin och sen for vi iväg till min mormor o morfar o hälsade på. Skruttarna fick ligga nakenfisar på ett täcke. Höll i Emil så att han "stod".. och såklart kissar han. Så nu har mammas pojke kissat stående. Haha. Tur att inte Benjamin låg framför. Då hade han blivit nerkissad! :) Skrutten somnade en stund. Benjamin var så snäll att han lånade ut sin snutte till Emil. Han somnar nästan på en gång bara man lägger en filt på huvudet o över ögonen. Han var trött stackarn. <3 Morfar kom hem.. och då fick Benjamin roligt. Så himla sött! :) Barnskratt värmer hjärtat! Nästa vecka ska vi övernatta i deras stuga. Ska bli skoj. :) Finns ju alla tillgångar där. Tv, kök, toalett, dusch, loft.. ja, allt man behöver! :)

Ikväll har jag rensat ur Emils kläder. Jag får nästan lite ångest över att tiden har gått så himla fort. Hans små bodys som han hade på BB o små små strumpor. Mammas skrutt! Han blir ju iaf 3 månader om en vecka. :)
Sabina bokade tid åt mig på Villgott för barnfotografering. Ska bli skoj! :)
O jag MÅSTE styra upp o ta ett kort på mig, Andreas o Emil o skicka in till tidningen. Vi har ju inte varit med än! Skäms på oss!

Nu ska jag fixa med annat. :)
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0