Ordning o reda!

Jahapp. Nu är alla papper iordning och insatta i pärmar, prydligt under olika kategorier. Det var på tiden! Nu är det bara att försöka sätta in framtida papper i pärmarna så det slipper bli högar.
Tvätten är sorterad också, för i morgon har vi tvättid. Haft tvättid en gång i veckan nu och det går ju supersnabbt o inte har man så himla mkt tvätt heller. ^^
Imorgon har vi också föräldrargrupp. Sen ska Emil vaccineras. Plutten då. Men det kommer nog gå så bra! Vägas o mätas ska han också göra. Enligt A´s beräkningar ska han väga runt 7200. Men man vet aldrig. Stora killen.
Det är så mysigt nu när han är med mer. Flinar när han ser en o pratar med en. Gråter endast när han är trött o hungrig. <3

Skickar en tanke till Anna. Jag hoppas du blir frisk snarast så du slipper öroninflammationen. Kramar i massor! <3
Nej, nu ska jag lyfta över Emil i spjälsängen o sen ska även jag krypa ner i sängen och försöka sova.. hur det nu ska gå till. Pigg pigg pigg.

Godnatt på er iaf!
<3


Jag fattar inte hur man kan vara så sjuk.. :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack gumman va rar du är. Örat känns bättre efter ett akut besök igår kväll/natt. Då tog dom ut "grejen" jag hade i örat.. så har börjat med salvan som ska döda alla bakterier. Det gör fortfarande ont men absolut inte lika som förut. Har fått starkare tabletter också, så nu käkas det Dexofen!

Hoppas allt är bra med dig gumman. Du påminnde mig om våran tvätt tid när jag läste ditt inlägg, tack :) Så nu ska jag springa upp och tvätta lite sängkläder först och främst :).

Ha de bäst. Puss <3

2008-10-21 @ 15:48:52
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0