Fullspäckat

Ja, det kan man väl säga. Sabina o Benji har sovit hos oss i natt. Eftersom Samuel är borta på jobb o Andreas jobbar natt så passade det ju utmärkt! :) Sötnosen Benji somnade redan vid 9. Emil däremot.. somnade först klockan 01. Han grät o skrek.. :s stackare. Tror han har ont i magen. Han visade iaf tydliga tecken på det idag. Han försökte stånka o blev alldeles röd i ansiktet o sen börjar han gråta. Stackarn. Det slutade med att han somnade på mig. Mammas skrutt.
Jag o S somnade vid 3, upp igen klockan 9. Åt lite frulle o sen packade vi i våra små skruttar i vagnarna o rullade vi bort till Sabinas farfar o farmor. (S farfar o min morfar är syskon) Fikade lite o pratade. Sen rullade vi vidare till Villgott, men var bara där en snabbis. Nadine o Gustav var där, Linda o Milton var där, Sussie o Alexander var där, Hanna o Maya var där.. o några fler. :)
Mamma var nyss här o lånade med sig Emil hem. Så nu är jag barnledig i några timmar. Hon ville såklart att Emil skulle sova där.. men både jag o Andreas kände att vi ville ha våran skruttis hemma. A btw är på hockey.. ovanligt.

Jag ska åka iväg till mormor min o ta en kopp kaffe! <3
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0