Från mage till rygg

Owi owi, igår blev vårat hjärta hela 3 månader. Fattar inte vart tiden tar vägen.
Och idag vände sig plutten från mage till rygg! Jag hade ett ögonvittne, så det känns bra! :) La ner honom på mage på täcket på golvet hos mormor o morfar, och vips så låg han på rygg. Pappa Andreas var förstås hemma.
Jag o Emil tog oss en promenix idag till ja, mormor o morfar. Skönt att få lite frisk luft o det tyckte nog Emil med. Han sov heeela vägen. Pappa A skulle sen komma o hämta oss, men glömde bilbarnstolen. Så det var bara att vända om!

Har varit med mormor till kiropraktor Gerry idag. Såg bra otäckt ut när han knäckte henne.
Jag hoppas hon blir bättre snart. Ska också beställa tid dit. Men han tyckte vi skulle vänta med tanke på att mitt bäcken fortfarande inte är stabilt. Ett år efter man fött barn sa  han...om jag inte hade andra problem. Han sa att vi kunde ta itu med dom ifall besvären var från naveln o uppåt. Och det har jag ju.. så vi får se. Finns så mkt annat jag med vill göra. Måste beställa tid hos frissan också. Måste A också göra. Han hotar med att raka av sig håret men jag säger bestämt NEJ NEJ NEJ! Å än så länge sitter det kvar på huvudet!

Blev bjuden på partaj i morgon. Vi får se om jag går dit o är social. Men för  min del blir det nyktert. :)

Jadu, ska strax fixa iordning lite fredagskäk.
Funderar på om vi ska göra nåt med kyckling eller vad det nu kan tänkas bli.
Tråkigt när huvudet är tomt på idéer!

Hoppas ni får en bra helg allihopa!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0