Extraknäck..

Snoret bara rinner - igen. Den här förkylningen verkar bara gå runt runt runt. BLÄ!
A kom hem från Leksand för en timma sen ungefär. Hockey.
Har inte sett min kotte på hela dagen. Åkte tidigt i morse med bror sin på rättegång. Han fick nämligen en glasflaska i huvudet i somras. Vilka idioter det finns! O när dom kom hem därifrån så hade jag o Emil hunnit åka till gammelmormor.
O sen åkte A till Leksand. Var egentligen meningen att Emil skulle ha sovit hos sin mormor i natt, första gången. Men, hon är också snorig o jävlig så jag tyckte det var bättre att Emil var hemma hos mamma och pappa. ^^ Så ikväll har Emil fått bada. Det tycker han om. ^^
När A kom hem hade jag somnat bredvid skrutten. Det kändes som att det var 100 grader varmt inne. Hade tänt en hel del värmeljus.. var tvungen att öppna balkongdörren.

Var inne på ams.se häromdagen o sökte ett jobb. Idag ringde dom och jag fick det! Ett extra-knäck bara o även om det kanske inte är sådär jättekul så är varenda krona välkommen!

Nej, nu ska jag plocka i och ur diskmaskinen och sen ska jag nog faktiskt krypa ner o sova!
Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad roligt! =) Vad är det för jobb?

Kramis

2008-11-20 @ 08:31:04
URL: http://fannyhannys.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis gumman va roligt för dig :) Vad var det för jobb du har fått då? Och när får du börja? Puss <3

2008-11-20 @ 11:22:07
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen så kul, nu vill jag veta detaljer här :) puss

2008-11-20 @ 12:15:51
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0