Förberedelser inför Emils dop

Nu är allt klart inför i morgon. Vi ska nämligen döpa Emil då. Ville Emil Axel. ^^ Många tror att man döper barn bara för att dom ska få sitt namn, men så är ju då inte fallet. Namnet är ju redan bestämt sen innan.
Ikväll har vi varit o dukat och grejsat i församlingshemmet. Tårtorna är sååå fina! :) Men jag kan ju inte avslöja något i förväg. Hehe. Kort får ni se i morgon! :)
När vi kom hem så dök bokstavligen jag o Emil i sängen på en gång och somnade. Det behövde vi! E har varit hos sin mormor idag och nästan inte sovit något alls. Kanske en halvtimma på hela dagen. Inte bra..

Ikväll har hela familjen duschat o badat. I morgon är det bara att kliva upp o fixa iordning sig o sen pyser vi iväg.
Ska bli så himla roligt och jag ser verkligen fram emot det! Kul att så många kunde komma!

Nej, nu ska jag packa iordning väska o grejer, sen ska jag sova!
Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0