Spårlöst försvunnen :s

Hej på er!
Idag snöar det. Och ja, nu när julen närmar sig så är det ganska mysigt ändå. Jag som egentligen
inte alls tycker om kyla. Ska gå ner idag till källarn o hämta upp julkartongen och ställa i stora garderoben här uppe i lägenheten. För snart åker ljusstakarna fram vill jag lova! Vet inte ens om jag orkar vänta tills helgen. Hehe.
Idag ska jag passa på att städa och tvätta. A börjar jobba vid 4 och vi har tvättid mellan 16-21. Emil är hos mormor heela dagen och sen när tvättiden är slut så åker jag hem till mamma o spenderar min natt där med Emil. <3
Ska möblera om lite idag tror jag. ^^ Hoppas det blir bra.
Förövrigt händer inte så mycket alls..

Förrästen, en gammal klasskompis är försvunnen! Vi gick 7-8-9:an i samma årskurs och 1:an på gymnasiet i samma klass. Jimmy Bäckman heter han. Du kan läsa artikeln på ludvikatidningen hemsida: http://www.dt.se/brottsplats/article375064.ece
Ni som vet något. Snälla hör av er!
Jag ber för att han lever och mår bra!

Nej, nu måste jag sätta lite fart. Ner i källarn var det ja..
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: sabina&benjamin

Ny skallgång idag!

Samling kl 12:00 vid okq8,

sprid vidare till alla ni kan och känner!

om man inte kan komma precis vid 12 tiden. ring 0736363099 när ni vill var med.

2008-11-25 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0