Kan delarna till telefonen tillhöra Jimmys mobil?

Idag har det varit ganska så fullt upp. Vaknade jättesent och Emil likaså. Skönt att få sova på mornarna. ^^
Varit hos mormor o morfar en stund.
Mamma var barnvakt medan jag o Andreas åkte upp o handlade lite mat. Sprang även in på Åhléns och köpte en tomtedräkt till Emil. <3
Nu ikväll har jag o systeryster ätit potatis, prinskorv, köttbullar (INTE köptbullar...) och omelett med champinjonstuvning! Gott!

Idag när vi satt och åt hemma hos mormor slog det min syster en sak. I fredags natt när hon kom hem från en fest så hittade hon ett sony-ericsson batteri och baksidan på en mobil i trapphuset. Så hon tog in det till sig.
Jimmy försvann ju natten till lördagen. Så efter några samtal och ett möte uppe vid folkan så tog hon upp det med Jimmys pappa som gick iväg till Telia-butiken och frågade lite saker. Batteriet och baksidan på mobiltelefonen var densamma som den telefon som Jimmy hade. Kan det möjligen ha varit delar av Jimmys telefon som hon hittat?
Skallgångarna fortsätter.
Imorgon är första träffen kl 9 vid polis-stationen.
Dom som kan och vill hjälpa till, tveka inte!
Jag vill, men har ingen barnvakt. :s

Är i ständig oro.
HOPPAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0