En snabbis..

En liten snabb update såhär innan läggdags.
Emil ville inte somna natten som var. Halv 3 i natt somnade han. Men sen sov vi till 11 så det var ju skönt!
Mamma sov här i natt. Eftersom pappa jobbar i sthlm på veckorna så tyckte hon det var lite tråkigt att sitta ute i skogen alldeles ensam. O eftersom A jobbade natt så passade det perfa! Men i morse när vi vaknade så var hon borta. Har inte hört ett ljud. Snacka om att sova djupt! Hon åkte redan vid 9 eftersom hon skulle jobba.
Jaja. hur som helst. Idag har jag varit hemma hos Patricia o Mikael och druckit kaffe och ätit knäckemackor med mjukost. Pratade om allt mellan himmel och jord och det var i vanlig ordning väldigt trevligt!
A och E var hos A´s mamma o hälsade på.
O nu är A hos sin bror o kollar på film.
E sover.
Tog mod till mig o ringde till Annapanna. Kunde knappt sluta prata tror jag.
Är nog väldigt pratig idag. ^^

För övrigt, om någon vill mig något och vill ha svar så ska ni INTE skicka sms. Ring istället.
Har inga cash på luren.

Skulle behöva gå ner i tvättstugan o boka en tvättid, ganska omgående. Nu ligger jag efter igen. Suck!
Jaja, det var det.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anna

gumman det var jätte trevligt att prata med dig :) <3

2008-11-06 @ 13:04:16
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0