Emils dopdag 15/11

Vilken dag alltså! Fint väder fick han också o mammas prins var så himla duktig. Sa inte ett ljud under hela dopceremonin.. inte för det hade gjort något heller men, ja, ni förstår.
Jättekul att det var så många som kunde komma!
Gott fika var det också o jättefina tårtor. Bilder kommer senare nån dag. Måste föra över lite på datorn. Har inte hunnit med det ännu. Fick en hel tårta över, så den delade jag upp o fryste in. Kan ju vara bra om man får främmande någon dag! :)
Emil fick jättefina dop-presenter. Blandannat en kristallskål som vi hade i kyrkan och hällde vattnet i. Det står "Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är" och sedan hans namn och dopdag. ^^ Han fick allt från böcker, fotoram med kort på Emil och leksaker, ramar med gipsmassa som man ska trycka hand o fotavtryck i och massa pengar. Emil är rikare än sina föräldrar just nu! Hehe. Sen fick han handdukar som det står Emil på, en musikpåse (sångbok o olika figurer som man trär på fingrarna ex: stjärna, katt, får.. mm) Ja.. massa saker som sagt!
Tack alla!
När vi kom hem igår så slängde jag på mig min kostym (mjukisbyxor o linne)! Hur skönt som helst!
Sen sov vi. Jag o Emil. Helt slut var vi båda 2!

Idag har familjen varit på middag hos min mormor o morfar. Nötstek med potatis, sås, grönsaker o svartvinbärsgilé! Mums!
Har köpt nya färgpatroner till skrivaren också. Skrivit ut lite foton på Emil o fixat. ^^
I morgon har vi inget alls på tapeten. Vill iväg till dollar o kika på några fina gardiner som Emil ska ha i sitt rum.

Nej, nu blir det nog bingen!
Pussiluss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0