Påsk ^^

ÄNTLIGTEN lite ledigt! Enda tills på tisdag. Jag ska se till att vila upp mig riktigt ordentligt nu ^^. Förkylningen sitter fortfarande i och det är så jäkla drygt! Snön har fallit igen också, vitt på backen. Det flyger några lätta snöflingor i luften, inte så att det lägger sig, men endå. Jag vill ha SOOOOL och VARMT!  

Bebisen sparkar i magen nu. För nån dag sen på jobbet såg jag hur hela magen guppade till. Samma kväll kände Andreas första sparken utanpå. :)
Vaknade vid halv 9 och kikade på telefonen, som typ är det första jag gör eftersom jag alltid måste veta vad klockan är.. och hade fått sms av Sara. Sara och Thomas fick en liten dotter i går kväll. En liten Miranda. Jag längtar som en tok nu! Vill ha Juli! ^^

Nu ska jag fixa iordning mig lite och sen bär det av till Borlänge till Andreas syster Jacqueline och hennes familj. Ungarna ska få varsitt påskägg. ^^ Sen åker Andreas och Magnus till Leksand. Leksand - Brynäs. Andreas vart överlycklig när nån snubbe från Leksand Superstars i Örebro undrade om han ville ha 2 biljetter som blivit över. Tror aldrig jag sett honom så glad. :)

Nej, nu måste jag gå ^^
Puss o Glad påsk allihopa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0