Aj aj aj :´(

Min bebis är jobbig och ligger och trycker mot vänster sidas revben. :s Jag kan knappt röra mig, jag kan knappt vända mig i sängen, jag kan inte böja mig och jag kan fan ingenting :( Jag är trött! Jag kan inte ens hosta eller snyta mig!
Mamma o mormor har åkt hem nu. Köket är nästan klart. Har kastat massa torrvaror, kryddor, plastburkar, kastruller och gud vet allt. Torrvarorna och kryddorna var behövliga att kasta, men resten.. man kan inte hålla på o samla på sig saker för att "det kanske kommer till användning nån gång".. Nu är de flesta skåpen urtorkade iaf och det känns jätteskönt. För det är ju faktiskt så att när man ska städa en lägenhet när man flyttar så är köket värst. :)
Ska ta och lägga mig en stund i sängen och vila lite, efter att ha ätit. Mitt hjärta kommer snart hem med mat! <3 Jag är inte att leka med nu kan jag lova.

Fotboll för älsklingen ikväll, själv ska jag nog plocka o rensa det jag kan.. alla dessa pappershögar och lådor fulla i skräp som man bara samlar på sig. Kvitton osv, ja ni vet. :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå gummilumman! Är ni i flyttar tagen nu? När är det ni flyttar då?

Det låter som att du och jag kommer få en rätt så lika kväll ;) Kristoffer ska också kolla på fotboll och jag tänker väl dona lite här hemma, diska, vattna lite blommor och sånt :) Då får vi tänka på varandra :P

Puss puss

2008-06-09 @ 18:29:35
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men det låter ju perfekt att ni får flytta in tidigare. Skönt att få det överstökat och komma igång så fort som möjligt :). Vad vart det för lägenhet den här gången? Storlek osv? Den ni hade vad väldigt stor så jag antar att det blev en lite mindre och billigare :)?

Haha det låter bra det att du får styra och ställa ist, så vill jag också ha det när vi flyttar ;). Nej det har inte blivit någe bad för min del. Kan inte bada i sjöarna här nere, får massa röda utslag på hela kroppen som kliar 100 gånger värre än myggbett, så jag avstår. Vi har en liten pool på tomten hemma hos mamma o pappa i Flen så där plaskar jag när det är varmt :). Det går bra att bara i saltvatten men inte i sötvatten här nere. Kanske är så himla mycket smuts i vattnet eller nått. Min ena syrra får lika dana utslag. jobbigt. Har du badat nått än?

Puss o kram

2008-06-09 @ 22:23:59
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men det låter ju perfekt att ni får flytta in tidigare. Skönt att få det överstökat och komma igång så fort som möjligt :). Vad vart det för lägenhet den här gången? Storlek osv? Den ni hade vad väldigt stor så jag antar att det blev en lite mindre och billigare :)?

Haha det låter bra det att du får styra och ställa ist, så vill jag också ha det när vi flyttar ;). Nej det har inte blivit någe bad för min del. Kan inte bada i sjöarna här nere, får massa röda utslag på hela kroppen som kliar 100 gånger värre än myggbett, så jag avstår. Vi har en liten pool på tomten hemma hos mamma o pappa i Flen så där plaskar jag när det är varmt :). Det går bra att bara i saltvatten men inte i sötvatten här nere. Kanske är så himla mycket smuts i vattnet eller nått. Min ena syrra får lika dana utslag. jobbigt. Har du badat nått än?

Puss o kram

2008-06-09 @ 22:25:50
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men det låter ju perfekt att ni får flytta in tidigare. Skönt att få det överstökat och komma igång så fort som möjligt :). Vad vart det för lägenhet den här gången? Storlek osv? Den ni hade vad väldigt stor så jag antar att det blev en lite mindre och billigare :)?

Haha det låter bra det att du får styra och ställa ist, så vill jag också ha det när vi flyttar ;). Nej det har inte blivit någe bad för min del. Kan inte bada i sjöarna här nere, får massa röda utslag på hela kroppen som kliar 100 gånger värre än myggbett, så jag avstår. Vi har en liten pool på tomten hemma hos mamma o pappa i Flen så där plaskar jag när det är varmt :). Det går bra att bara i saltvatten men inte i sötvatten här nere. Kanske är så himla mycket smuts i vattnet eller nått. Min ena syrra får lika dana utslag. jobbigt. Har du badat nått än?

Puss o kram

2008-06-09 @ 22:26:38
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0