Trött.. |O

Jag ska tydligen inte skriva något om hur nätterna varit och hur Emil sovit, att han sovit bra alltså, för det verkar vända såfort jag säger något bra. I natt som var så har Emil varit jätteledsen och svårtröstlig. Han har varit jättegasig i magen och pruttat massor. Mellan ett och sex var han vaken, och jag med dessutom. Och inte nog med det så sov jag ju inget innan heller. Lite dumt. Emil har varit vaken mestadels under dagen också. Men han somnade en stund på eftermiddagen då jag också däckade.. så jag tror att jag vaknade runt halv 6-tiden. Jag är fortfarande trött. Emil har precis somnat och jag ber verkligen för att han får sova i natt utan att magen knölar. Känner mig så himla hjälplös när han inte går att trösta. Funderar på om det kan vara ersättningen han fått en slurk av. Sabina tipsade om Nan så vi får väl prova det om inte bröstmjölken räcker till våran extremt glupska son.

Grymt träningssugen nu! Har dock tappat bort mina springskor. :s Letat som en tok men hittar dom ingenstans! :(
Känner verkligen för en promenad just nu eftersom jag varit inne HELA dagen! Luft tack! Vi får ta en promenad i morgon med vagnen och hoppas på att mina skor står i hallen när jag vaknar! *önsketänkande*

Andreas åkte iväg en sväng och skulle hämta nån pryl till datorn. Hoppas han kommer hem snart så jag får pussa lite på honom innan jag somnar! ^^

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nan är bäst när de gäller ersättning bra för magen.. sen ett till tips om miniform droppar, finns att köpa på apoteket om han är dålig i magen.. De fungerar jätte bra och bara droppa i ersättningen om ni ska ge han de.. eller om du pumpar.. men prata med dom på apoteket.. De ordnar sig säkert, lycka till och pussa Emil från oss"! Ha de bra gumms, saknar er"!.. Pussiluss

2008-07-29 @ 23:10:54
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0