Äntligen regn!

Ni kanske tycker att jag är helt knäpp som tycker det är skönt med regn och åska. Men för min del gör det ingenting alls! Det är olidligt varmt ute, vill knappt gå ut med vagnen o gå. Iförsej så vill jag inte gå i regnet heller. Men det kanske inte blir lika varmt och jobbigt sen när det fått regna och åskat ur sig. ^^ 
Emil sover just nu. Ska ta och packa lite väskor för snart åker vi ut till Emils mormor o morfar o sover där i natt. Mor min vill nog egentligen bara att Emil ska sova där. Men aldrig att jag lämnar min lilla son till någon när han är så liten. Mammas älskling! Nej, några månader dröjer det nog innan han får sova borta! Får ju själv abstinens från honom när jag inte hållt i honom på ett tag. <3
Snart kommer pappa Andreas hem så det är lika bra att jag börjar packa! :)

Hoppas ni haft en bra helg allihopa! Det har vi haft! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tyckte också att det var riktigt skönt med regn ;) dr brown flaskan var skit bra :D Funkade toppen, fick inte i sig alls lika mycket luft :)

Kramar!

2008-07-28 @ 20:30:35
URL: http://tomisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0