Bebis 2008

Som dom allra flesta kanske fattat så väntar vi alltså smått. Vi har gått in i vecka 12 och jag mår inte alls bra! Kväljningarna har gått från ja, just kväljningar, till spyor. 2 ggr i dag har det kommit upp. BLÄ!
Igår var vi på inskrivning och alla värden var bra. Nästa vecka ska jag på akupunkturbehandling. Får se om det ger nåt bot mot illamåendet. Veckan efter det ska vi på ett ultraljud. Spännande. Jag vet inte vad jag gör om det vore negativt. Jag orkar inte med ett till missfall nu! Vi har ju iofs sett hjärtat slå redan och det första ultraljudet visade att bebisen bara var 1,5 cm från huvud till stjärt. Nu bör bebisen vara kring 6 cm.. Det går fort!
För övrigt har jag huvudvärk och nacken/axlarna spänner och gör ont. Jag ska fjäska åt mig lite massage sen! :) Ett bad skulle inte sitta fel det heller. Så får det nog bli! Ledig hela helgen! Skönt! ^^ Fika med både Fanny o Magda i morgon då.. Fanny btw, väntar också sitt första barn och kan kläcka när som helst. :) Min bästaste vän Johanna var in på mitt jobb idag och visade upp sin lilla Kevin. Så himla söt! Tänk vad små dom är! ^^ Och tänk att man själv varit så liten! Helt sjukt! I sommar är våran plutt beräknad iaf. Och om man ska gå på den veckan och dagen jag är i idag så är BF den 22:a Juli. Men vi blir säkert framflyttade. :)

Jag ser knappt min bättre hälft längre. Om han inte jobbar så jobbar jag eller så är han ute o brummar med bilen, som förövrigt måste besiktas och lagas.. *suck*

Nu ska jag göra varma mackor i ugnen med tonfisk på!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Är så glad för eran skull :) Ni kommer bli bra föräldrar, det vet jag :). Puss puss gumman

2008-01-03 @ 21:39:42
URL: http://Annizzzzzz.blogg.se
Postat av: Cissi

Kikar in.
Grattis!
Kan verkligen rekomendera akupunkturen! Kan även föreslå "Åksjuke-armbanden" från Apoteket. Gjorde underverk!
/Cissi

2008-01-13 @ 20:56:37
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0