Myspys med Linda o Nora

Vaknade sent som alltid. Skönt att få sova på mornarna. :)
Jag o Emil tog en promenad hem till Linda o Nora. Tobbe jobbade såklart o Andreas skulle träna o fixa lite.
Nu fattar jag iaf varför högberget heter just högberget. Fy fan vilken dålig kondis jag har. Trodde jag skulle dö mitt bland alla uppförsbackar.
Linda o jag har pimplat kaffe o pratat om allt mellan himmel och jord. Vi är så sugna på att åka o hälsa på
Camilla, Adam o deras sötis Alicia. Dom har nämligen köpt hus och fick nycklarna häromdagen. Vi bara väntar på att Camilla ska ge oss klartecken så vi får åka ut och kika!! :)

I helgen ska vi mysas med Linda, Tobbe o Nora. Vi ska spela Mario World och äta gott. ^^
Och sen har jag frågat snickar-Tobbe om han vill hjälpa oss tapetsera om. O såklart ville han det! :)

Nu ska jag lägga en trött Emil!
Sov gott <3


Kommentarer
Postat av: Patricia

Nu är jag här igen, så misströsta no moore :)

Tack för idag förresten! Det var himla trevligt, och välbehövligt. Vi LOVAR att komma någon dag här framöver, skulle tro att vi hör av oss ganska snart! :) Puss hej

2008-12-18 @ 20:15:59
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0