Migrän och illamående

Migränen håller på att släppa. SKÖNT! Pronaxen är nog den bästa värktabletten. ^^ Fick det utskrivet förut för att bli av med min migrän men nu finns det ju receptfritt. Hurra! Oftast när jag sovit konstigt och har värk i nacken/axlarna så är det kört. Då är det bara att släcka och gå o lägga sig.
Mamma tog Emil idag så att jag skulle få vila lite. A jobbar nämligen natt. Trodde först att jag hade åkt på vinterkräksjukan för jag mådde så illa. Men det brukar ju bli så, migrän - illamående.
Ska försöka få i mig någon mat innan jag åker iväg.  Jag o Emil ska sova hos mamma o pappa i natt.
Snart är det julafton. Julkänslan finns inte riktigt.. har längtat som en tok men nu känns det bara såå.. tomt?
Alla paketen är iaf inslagna o klara o ligger under granen. :)
Idag slängde vi på julkorten i sista sekunden. Vi är lite sent ute. ^^ Men, bättre sent än aldrig och det står ju faktiskt Gott Nytt År på dom också. ^^
Har också fått en massa julkort. Söta ni är som skickar! :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0