En snabb update

Idag har vi varit hemma hos Johanna, Micke o Kevin. Kevin fyllde 1 år igår, grattis skrutt! :)
Sitter och landar lite innan vi ska iväg till L, T och N. ^^ Var meningen att vi skulle äta lite julmat men jag tror varken jag eller Linda hade nån större lust att laga mat idag. Så vi åker dit o fikar istället. ^^
Igår var vi på stan med Sabina och Benjamin. Samuel bjöd på Kina-mat så jag och Sabina o ungarna åt på restaurang. Sen hälsade vi på hemma hos Sabinas föräldrar (hennes pappa och min mamma är kusiner). Kul att ses tycker jag!
A jobbar på nyår. :( Hade velat vara tillsammans hela familjen nu när vi har Emil. :s Men men..
Annars är det väl inte så mycket nytt. Lägenheten ser ut som en svinstia - och jag orkar inte ta tag i det.

Nej, nu är det dags för bjölbyte. Här luktar det minsann inte jordgubbar.

Lite kort update sådär..
Kram <3

Kommentarer
Postat av: stjärnfall

Det var trevlans igår ^^

2008-12-21 @ 17:30:00
URL: http://itaketlyserstjarnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0