Update

Nyss hemkomna till mina föräldrar efter att ha hälsat på Mikael och Patricia i deras nya hus. Jag blev förälskad! Så himla fint, perfekt läge, nära till badplats, skola, lekpark och lanthandel. Dessutom nära till skog. (Bara att gå utanför huset). Jag är så himla glada för er skull och önskar er all lycka för det som komma skall! <3
För övrigt så har vi sovit ute i snöån i 2 nätter. Andreas har varit på hockey och då bestämde jag ^^ att jag o Emil skulle sova hos mamma o pappa, och Andreas ville såklart inte vara utan oss så han sov där han med! Verkligen mysigt!
Igår kväll var jag o Emil ut till Sörvik och hälsade på Fanny och Alicia. Hennes karl var också på hockey. Fanny bjöd på god mat och efterätt och sen kikade vi på en film. Emil var lite knölig, men Fanny fick tyst på honom. :)  När vi kom hem till mina föräldrar sen så somnade han för natten. Han sov ända från halv 12 till 6 på morgonen. Mammas älskling. Och idag har han bajsat ett STORT lass. Så han hade säkert ont i magen i går. Mamma och pappas barndomskompisar är här och hälsar på. Mamma o Agneta snodde med Emil ut på en promenad med vagnen direkt vi kom hem från paret Bergelin. Själv väntar vi på att maten ska bli klar. Klyftpotatis med fläskfilé och champinjonsås. Mumma!
Ikväll ska jag o älsklingen kolla klart på Arn - Tempelriddaren. Lånade med den från Fanny eftersom den nya Arn går på Bio nu och vi vill ju inte se uppföljaren när vi inte sett klart 1:a. (Vi såg halva nere i gbg, men vi somnade ifrån den.. ^^)

Nej, nu ska jag röra om i klyftpotatisen!
So long!


Puss


Kommentarer
Postat av: sabina

åå han är så söt så jag kan äta upp honnom!!

2008-08-25 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0