Hemma igen

Ja, nu har pappa Andreas äntligen kommit hem från göteborg. Skönt!
Helgen har varit jättebra! Emil har fått sina minifom-droppar och jag tycker nog att han känns lugnare!
Vädret har varit riktigt dåligt i helgen, så det blev ingen bebisträff. Inte heller blev det någon promenad med Sara o Miranda. Vi får ta det sen när vädret tillåter! :)
Idag har min faster, hennes man och mina kusiner varit på besök. Vi åt middag hos farmor och Emil fick massa kläder och en napp som det stod Emil på. :) Måste köpa mer kläder till Emil, han känns tyngre för varje dag och dom kläderna som var för stora när han föddes har nu blivit för små.
Ska snart börja planera för dopet också. Har ett litet dilemma där.. vilka vi ska bjuda. Andreas närmaste familj är ju inte så liten. Över 40 personer bara där. Ska vi bjuda dom allra närmaste, dvs, utan vänner osv.. då är vi redan bortåt
70 personer. Om vi skulle bjuda alla vänner osv.. ja, då är vi klart över 100. :s

Det visar sig.

Nu ska jag nog gå o sova..
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0