Grädde i pattarna

Ja, här sitter jag o bloggar och klockan är snart 4 på morgonen.. eller natten.. Emil har sovit en stund nu så jag ska väl passa på att gå o lägga mig. Skrutten har varit vaken sedan 12-tiden. Tur att han hade sin vaken-period då och inte mellan 4-7 som det ibland kan bli. Vi har köpt minifom-droppar idag så vi får se om det blir bättre. Har även varit o vägt skruttis också, han vägde hela 4800 gram. Han har alltså ökat 7 hg på en vecka.. jag fattar inte hur det går till. :s Ska dom växa såhär fort? Han har även ökat 1,7 cm i längd. Och nej, jag har inte grädde i pattarna som bvc-sköterskan sa. Okej, hon sa inte pattarna.. men ändå. :) Vi inhandlade en annan bröstpump idag. Vi har fått lånat en av Andreas syster (som hon inte använt), men den fungerade inte riktigt som jag ville. Den här dock är nog värlens bästa. :) Så idag har jag pumpat! ^^
Vi har även varit och hälsat på familjen Sundin/Hinz. Söt hon är lilla Nora. O gud vad liten! Emil var jättestor jämfört med henne o det är bara 9 dar emellan. ^^ Vi har bestämt att vi ska träffas i helgen, jag o Emil, Linda o Nora och Lena och hennes lilla Charlie. Andreas åker till Götebort i morgon och kommer hem på Söndag. Han ska jobba.. Jag o Emil åker ut till mina föräldrar o sover där. Ska bli så himla skönt att komma ut på landet! :)


Nej, jag ska väl krypa ner nu och sova en stund innan det är dags för skruttis att amma.
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0