Fredag

Åter helg igen. Fattar inte vart tiden tar vägen.
Sitter hemma och håller på att hungra ihjäl. A har köpt en ny dator och håller på att bygga ihop den... *suck* Fattar inte vad vi ska med 2 datorer till. Själv sitter jag knappt vid datorn och han kan ju inte sitta vid 2 samtidigt. Jaja.. har man intresse så har man. :)

Idag var jag på efterkontroll på mvc. Jag blev otroligt överraskad då jag gått ner ca 15-20 kg sedan Emil kom. Har bara 6 kg kvar till inskrivningsviken. Sista gången jag vägde mig på mvc var i slutet på maj. Då hade jag ökat 17 kg och Emil kom ju inte förrän 9 Juli. Tippar på att jag gick upp runt en 25 kg då jag var gravid. Måste vara all amning.. för jag har inte ätit annat än skräp iprincip. Just nu orkar jag inte bry mig om min kropp eller mig själv att jag känner att jag "måste" träna o gå ut o gå varje dag osv. Jag äter vad jag vill och jag trivs bra som jag är - just nu.

På söndag är det bingolottopremiär. ^^ Linda, Tobias o lilla Nora kommer hit o äter lite mat o spelar. Ska bli kul! ^^
Nej, nu ska jag driva på den där karln.. annars äter jag upp honom!..

Kommentarer
Postat av: Patricia

WOW vad du har gått ner fort! Tror jag ska börja amma jag med ;)

Kram kram

2008-08-30 @ 14:31:30
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det för nått, tabletter eller nått man dricker? Finns på Apoteket eller? Jag skulle inte överleva utan min nässpray nu, hemskt. Hur är allt med er? PUSS

2008-09-01 @ 17:26:03
URL: http://annizzzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0