Bvc och inredning

Nu har jag fått en tillsägelse av Sabina som tycker att jag uppdaterar lite för sällan. Här får du ett inlägg stumpan! :)

Bvc idag med skrutten för vägning och mätning.
Älskligen väger nu 5750 gram och är 58,5 cm. Idag log Emil för första gången. Min mormor pratade med honom och han kollade på henne, flinade till, sprattlade med kroppen, tog ögonkontakt, drog på munnen igen och så där höll det på en liten stund. Det var riktigt roligt att se. Ringde Andreas som var hos en kompis, han kom ner på stört, men då hade Emil hunnit bli trött och ledsen. Pilutta honom! :)

Idag tog jag saken i egna händer och ringde och fixade hemtelefoni. Så nu har vi ett hemnummer och dom som vill ha det får fråga! :)

Har köpt nya mattor till hallen idag. Jag ska lämna tillbaka en av dom och köpa en längre. Gråa mattor med vit/gråa blommor på. Vi har ju gråa tapeter i hallen och blommorna på mattan är ju vita/gråa, och vitt är nyckelskåpet, ramarna och lyktorna som är i hallen. Jag gillar vitt. Ska göra om i sovrummen snart också, iaf det ena. Nån ljus färg och nån snygg fondvägg. Kommer bli så bra!

Var till det där mediumet och nu har jag fått mycket saker bekräftat för mig själv. Det är helt otroligt att någon man inte känner kan sitta och tala om för en hur ens liv ser ut och vad man har haft i tankarna. Sen fick jag bekräftat vem som är i våran hall och kollar på mig. Det var som jag trodde. Det var mkt som stämde! Typ allt!

Ja, jag ska väl ta o göra iordning i vårat sovrum inför vår nattliga sömn.
So long! <3

Kommentarer
Postat av: sabina

hihi det är bra :D fortsått så här nu!

Gud vad han växer och knakar.. kanske ses nästa vecka??

2008-08-27 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0