Hej världen!

Längesen..

Det har hänt lite i mitt liv sedan mitt senaste inlägg - därav bloggpaus.
Andreas och jag har flyttat isär. Det funkade helt enkelt inte.
Inget jag behöver eller vill gå in på - men så är iallafall läget.
Bor kvar i lägenheten och har Emil varannan vecka.
Emil har börjat på dagis. Han fick plats på biskopsnäset och trivs jättebra - superskönt för alla.
Jag har dessutom börjat plugga till undersköterska.
Första kursen är klar. Vi kommer läsa dryga 1300 gymnasiepoäng och jag är klar i April nästa år. 
På måndag börjar jag APU på Kvarngatan här i Ludvika.
4 veckor. Heltid. Ser mycket fram emot det!

Kort och gott. Tror inte det har hänt så himla mycket mer..
Eller jo. Det har det. Men vissa saker håller man för sig själv! ^^


Var rädda om varandra!
Sov gott! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

vad roligt att du börjat blogga igen jenny! :)

2011-02-17 @ 07:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0