Nyfärgat hår!

Jag tänker icke lägga ut någon bild. Inte förrän jag är helt klar! :)
Sabina kom hem till oss ikväll och har precis åkt. Tack för hjälpen stumpan!
Jag köpte Mood slingblond, och det visade sig vara lite för lite i förpackningen till mitt otroligt tjocka hår. Ska köpa en till förpackning med blondering så det blir att se jämt ut. Nu är det nästan kritvitt vid benan och sedan kommer min hårfärg jag hade innan.. så den ser gul ut. Det bruna blev iallafall toppen! :)
Dagen har varit lugn o skön. Har tagit mig an vårat städskåp, så nu ser man vad som finns där inne.
Nu ska jag be Andreas gå ner i källaren och hämta upp tvätten - för dit ner går jag nämligen bara när det är ljust..
Det ska bli så jäkla skönt att få egen tvättmaskin och torktumlare i vårat nya hem. Jag längtar!!
Sov gott ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0