Happy me!

Sjukt glad just nu av 2 anledningar. Den första är att det gick kanoners på rättskunskapsprovet idag. För det andra så hittade jag skivan med bilder på Emil! Våran dator var så oberäknelig för ett tag sen att jag brände ut bilder och videoklipp på en skiva från att Emil låg i magen tills hans ettårsdag och lite mer. Nu är våran dator på lagning och massor med kort finns dock därpå som jag INTE hunnit bränna ut.. Men jag tänker såhär: Dom första bilderna är mer viktiga för oss. För tänk om de allra första bilderna som togs bara försvann.. :s Jag vill inte riktigt känna mig in i den känslan. Happy me iallafall! :)
Ska installera Sims 3 på våran stationära.. vart sjukt sugen på att bygga hus! :)
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0