Bloggtorka

Hoho i stugorna!
Återigen längesen jag uppdaterade. Känner att jag verkligen har hamnat i en bloggsvacka.
Det är inte riktigt frivilligt heller, utan jag känner bara att jag
har så sjukt mkt att göra hela tiden att jag aldrig får fingrarna ur och verkligen sätta mig och ta
mig tid att blogga.

Vad har hänt sedan sist?

En urmysig tjejmiddag hemma hos Patricia. Jag, Patricia, Sara och Camilla.
Tyckte dock lite synd om Camilla som tvingas höra på om vårat prat om barn. Hehe :) Blir väl så när 3 av 4 har barn. Man kommer lätt in på ämnet liksom.

Jag och Emil har krockat med bilen. - Ingen "allvarlig" krock inkluderande personskador. Det vart en "lugn" krock. Tror inte ens att Emil reagerade. Dock fick bilen en fin buckla och blinkersen är numera fast-tejpad.
Det som känns lite surt var att vi hämtade ut bilen från reparation dagen innan..

Har förövrigt varit en del i skolan, träffat lite kompisar, tvättat, städat, plockat. Ja ni vet såntdär som tar längre tid än man tror.. ^^

I morgon ska vi till badhuset. Det ser vi fram emot!

Nu ska jag vika ihop tvätten och sedan sy upp gardiner som sedan ska strykas och hängas upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0