Emil passar på!

Vilken helg! I fredags fick vi nycklarna till våran nya lägenhet! Såklart åkte vi upp dit med någon kartong och vi fick sällskap av Patricia och Eddie som hade tagit med sig kaffe och mjölk som vi drack ute på balkongen. Familjen Bergelin och min morfar hjälpte oss att flytta redan samma dag. Det gick undan! :D Är så glad att jag har så fina vänner!
På kvällen samma dag så hade Sara ordnat med tjejkväll. Sara, Patricia, Camilla och jag har "halv åtta hos mig"-middagar. Vi har varit hos alla utom mig nu. Eftersom jag var så stressad i fredags var jag bara med på förrätten - som var supergod. Kände mig lite dum. Ska kompensera det vid middagen härhemma som jag tänkte ordna om någon vecka eller så. :)
Utöver flytten så har det varit en massa plock och en MASSA tvättande. Så skönt att bara kunna slänga in en tvätt när man vill. :) Idag tog vi även en liten tur till Borlänge och ICA Maxi. Blev lite smått o gott. ^^ I veckan ska vi till IKEA! Jag längtar!

I morgon börjar jag jobba också, fast inte förrän vid 3. Ledig tisdag och onsdag så det var ju en lagom start kan jag tycka.

***



Ibland blir det liksom sådär tyst hemma - då är det nåt som inte är som det ska.
Detta var vad vi fick se när vi gick in på badrummet.
Jag hade inte hunnit hälla ut Emils badvatten.
Vi hade just badat, satt på blöja o pyjamas och sedan skulle
vi göra iordning välling..
Då passar Emil på!

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah ååh vilken sötgos han är, mosters älskling.

2010-06-22 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0