Godmorgon!

Är så himla trött idag.. eller nu. E har äntligen fått tillbaka sin sovrutin och somnar runt 8 på kvällen för att vakna runt 8 på morgonen. Helt perfekt! ´
Idag vankas det jobb igen. Inte helt ovanligt. Detta är nämligen min helvetes-vecka! Tack vare släktträffen på lördag som jag ska på, så blev inte helvetes-veckan jättelång. Fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag. Ledig Tors. Jobba fre. Skulle även jobbat lördag och söndag med men släktträffen hindrar det - tack och lov!
Hela förra veckan hade vi besök (som tidigare skrivet) av Andreas syster och hennes 3 barn. Dom åkte igår.
Känner att jag missunnar mina söta vänner - hoppas ni är förstående! ^^ Nästa vecka kommer jag vara tillgänglig igen!!

Nae.. ska nog brygga lite kaffe och koka några ägg.
Trevlig dag i regnrusket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0