Snabeldraken

Jag är seg idag. Eller.. än! Fick en rejäl sovmorgon och har sovit lite för länge. Men, efter en kopp kaffe och lite smink så känner jag mig fräsch igen!
Nu är mitt underhår omfärgat och dessutom tog jag lite mer hår denna gång. A var snäll och hjälpte mig. Har är ändå ganska händig när det gäller såntdär. ^^ Förut hjälpte han mig att plocka ögonbrynen etc. ^^ Vi får väl se när jag får fingrarna ur och lägger ut en ny hårfärgsbild. Hehe.
Karln har i skrivande stund åkt iväg och tankat upp bilen. E sover middag. Ska ta mig ett ryck med snabeldraken om en stund. VÄL BEHÖVLIGT!

Kommer bli en lugn dag med andra ord. Skönt.
Hoppas alla får en toppendag!





Kommentarer
Postat av: Patricia

Men vad snäll och duktig A är som hjälper dig med sånt! :) Och vad du är modig som låter honom ;) Jag skulle nog aldrig våga släppa lös Mikael i mitt hår! Haha! Fast har man en gång tagit risken och låtit honom så lär han sig väl så man slipper oroa sig till nästa gång. Väntar på en bild på håret nu - tänker inte lämna datorn innan jag sett ett ;) KRAM på dig sötaste Jenny

2010-01-07 @ 15:59:18
Postat av: Lina

Visste äre bra med lite händiga killar? Calle bleker mitt hår och det går prima!

2010-01-08 @ 18:44:51
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0