Sås i huvudet!

Jag är helt såsig i huvuden efter behandlingen.. Mitt ena ben var kortare än det andra, så det rätade han ut. Annars var jag inte så sné. Konstigt nog. Fick massage och sedan tryckte han på olika punkter på kroppen som motsvarar olika organ som finns i kroppen. När han tryckte på punkterna för gallblåsa och njurar så grimascherade jag! ONT! Han tyckte jag borde kolla upp ämnesomsättningen, så jag tänkte att jag skulle boka en sådan tid. Har en ny tid om några veckor men då för akupunktur istället och i morgon ska jag på healing. Ska bli skönt! Plugg i morgon också och såklart en massa mys med min lillprins!
Rolig period just nu. Ett riktigt tjålskåp! ♥

Nej, nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad skönt för dig att få ordning på dig själv! Hehe! Skulle verkligen också behöva ta mig tid att ordna till mig själv! Är nog bra snébelastad känns det som. Men varför sätter jag alltid mig själv i sista hand, tro? Det är nog en kvinnogrej, vet ju att du är lika ;)

Förresten tycker jag att din blogg är jättefin! Om du vill och har tid kan du få piffa upp min också? ;) KRAM <3

2010-01-19 @ 09:11:08
URL: http://pbliv.blogg.se/
Postat av: Patricia

Så fin din blogg är! Du är så duktig så :) Kram!

2010-01-20 @ 19:58:54
URL: http://pbliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0