Ont! :(

:( Jag har jätteont i käken!! Jag ska till tandläkaren i morgon. Jag tror nämligen att den visdomstand som håller på att titta fram snuddar käken.. Om det skulle vara så och jag måste dra ut den.. då kommer dom få SÖVA mig! Jag har nämligen inga bra minnen av att dra ut tänder!
När jag var en 11 år sissådär.. hade jag ett hål i en av mina käktänder. Hålet hade blivit ett ganska stort hål så det hade bildats var under tanden. När dom skulle dra ut den tanden så tog inte bedövningen.. vilket resulterade i att jag fick dra ut tanden UTAN bedövning. Hur fan kan man göra så som tandläkare mot en 11-åring? Fattar inte att inte min mamma kanske sa åt dom eller att kanske tandläkaren kunde typ.. söva mig eller nåt! Jag kan lova att hela sjukhuset hörde mig då! (Smedjebackens vårdcentral..) Somsagt, dom kommer få söva mig!

Dags att ta en till Ipren.. nu börjar den gamla släppa! Önskar inte ens denna värk till min värsta fiende!

BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0