MORR!!!

Idag säger jag MORR - rent ut sagt! Jag är verkligen skitirriterad - vet dock ej varför!

Från det ena till det andra - i morgon är det upprop. Sen kommer det bli full studietakt för min del. Kommer läsa 5 kurser och jag har nyss kikat på schemat. 15 h schemalagd tid varje vecka. Sen kommer plugget hemma utanför. Det ska bli skönt att få börja läsa igen och slipa hjärnan lite.
Jag kommer läsa; Småföretagande, organisation & ledarskap, företagsekonomi b, rättskunskap och webbdesign. Jag kom även in på pedagogik-kursen, men.. jag känner att jag är mer intresserad av ovan skriva så jag lägger pedagogiken på is.

I veckan ska jag även boka om tiden för healing och sedan ska jag även beställa en tid hos Mansanarez. (Eller hur han nu stavar sitt namn?) Healingen är helt underbar och det är så himla skönt. Rekommenderar det verkligen för er som inte provat!

Nae, nu ska jag ta ett bad och sedan ska jag krypa ner och läsa lite.
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0