Fortfarande sås i huvudet!

Känner mig fortfarande ganska såsig i huvudet, men inte på grund av ryggrätningen. Nej, det är ju nämligen så att jag känner mig fruktsansvärt stressad när det gäller skolan. Eller, ja inte stressad.. men, stressad på grund av allt annat jag också vill hinna med. Man kanske skulle kunna ta och införskaffa sig en såndär personkopiator dom har på glasögonreklamen.. 5 kuser, schemalagd tid i skolan +  massa hemmaplugg. Emil ♥. Hemmet. Vännerna. Egna intressen. Ja.. om det iallafall vore 30 timmar på ett dygn så kanske jag klarat av att fixa allt.
Det jag känner just med Emil är att jag sviker han när jag är borta så mkt i skolan. Det är 15 timmars schemalagd tid på en vecka. Det är i snitt 3 h om dagen. Inte mycket alls. Konstigt nog känner jag som jag gör.
Måste sluta med dom där tankarna.. värre blir det ju när jag börjar jobba så..!

Återigen sjukt hus-sugen! Och ny-bil-sugen! .. Vi får se vad som händer här framöver! ^^

Ikväll jobbar A och E sover.. så jag ska bara njuta och vara vaken och göra det jag vill! I morgon börjar jag dessutom inte förrän vid 12 - HELT PERFEKT!
Te-time nu!
Puss


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag förstår att det känns jobbigt att ha så mycket annat än Emil att tänka på, men tror du inte att det kan bero på att du är så van att vara med honom hela tiden? Då blir det ju en jäkla omställning nu, men en nödvändig - om inte Andreas har tänkt bli rik och du får vara lyxhustru? ;) KRAM

2010-01-21 @ 17:40:47
URL: http://pbliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0