Work work

God kväll!

Härlig dag! Lagom och fin på alla sätt och vis. ^^
Linda och Nora har varit på besök, våra små skuttungar
leker så himla bra ihop. Vi mammor gillar när ungarna kan leka bra ihop - då får vi
mer tid till att prata. O prata - de gillar vi!

Idag ringde poolen! Work work i morgon. 
Inte en dag försent. Jag blev jätteglad!
Så i morgon ska jag vara på min gamla högstadieskola.
Hoppas jag får jobba massor - jag behöver verkligen det!

Väntar på svar från en utbildning också.
Har sökt till humanistisk behandlingspedagog.
Hoppas hoppas hoppas!
Önskar ju att 2011 blir lite bättre än 2010 ^^

Känns som mina blogginlägg blir något hoppiga - men det är ju sådan jag är.
Så det får ni ta helt enkelt!

Livet - kort o gott, ni vet ;)

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0